Love will tear us apart again.

Jag har precis vaknat upp efter första natten i min nyköpta säng. En säng som känns helt jävla gigantisk med sina 160 cm, och som jag har helt för mig själv. Den är som ett HAV, och jag har på riktigt legat och ÅLAT runt likt en SÄL för att riktigt utnyttja varje centimeter. Det tog mig en timme att kliva upp i morse, för jag var tvungen att åla runt en stund till. Ser ni hur skön den är eller?!
 
 
Nu har jag iallafall tagit mig upp, ätit frukost, och nåtts av nyheten att Avril Lavigne och Chad Kroeger (han i Nickelback ni vet) har förlovat sig.* Jag måste prata av mig lite om mina känslor för denna man. Eller ska vi säga DJÄVULEN?
 
 
Första tecknet på djävulstendenser: Han delar (nästan) efternamn med Freddy Krueger från A Nightmare on Elm Street-filmerna.
Andra tecknet på djävulstendenser: Bilden. Att liksom välja att se ut som Jesus och samtidigt göra djävulstecknet är ju så jävla meta att ingen annan än djävulen kan ligga bakom. Och det där leendet är för fan inte mänskligt.
 
Dagens låt: Love Will Tear Us Apart - Joy Division
 
* Lyssna förresten gärna på PP3s geniala ljudklipp där de undersöker likheterna i deras röster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0