He tried to squeeze the lemon juice to rain.

Det finns ett uttryck som alltid har fascinerat mig. Aboow. Först trodde jag att det kanske var ett ovanligt vanligt namn, sedan tänkte jag att det kanske var någon nyare variant av typ "bre", men efter lite efterforskingar på Slangopedia visade det sig att det är mer av ett utropsord att jämföra med exempelvis "wow". De personer jag har hört säga detta är oftast ganska tuffa killar på väg ut till Gottsunda, och det är där allt blir så fel, för oavsett ordets betydelse så KAN jag bara tänka på Aladdins apa.
 
 
Och där har jag väl också demonsterat graden av min svennighet.
 
Dagens låt: Little Secrets - Passion Pit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0