Claw my way out through these walls.

Det var ett tag sedan nu, men med anledning av ett nyligen införskaffat klädesplagg känner jag att det återigen är dags för dagens outfit.
 
 
Tröja: Den just nu allra häftigaste tröjan av dem alla - min nya Batmantröja. Att den är snygg ser ju alla, men för er som inte lärt er att läsa spegelvänd text står det "I'm pretty fly for a night guy!".
 
Byxor: De gamla vanliga.
 
Strumpor: Syns inte i bild, men luktar ändå.
 
Hår: Smutsigt och därför uppsatt.
 
Pose: Här har jag valt att använda mig av den så kallade härskarposen, vanlig bland kungligheter på Stormaktstiden där exempel som Karl XI kan nämnas, för att ge ett kraftfullt intryck. Lägg också märke till hur jag i enlighet med alla råd jag snappat upp från Tyra Banks genom åren vänder ansiktet mot ljuset.
 
Omgivning: Stökig.
 
Dagens låt: Young Blood - The Naked And Famous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0