When tears are in your eyes I will dry them all.

Min dag i ord:

- Vaknade, trots tappert försök till att vända på dygnet, klockan 8.

- På grund av ovan nämnda "tappra försök", och envishet, låg jag kvar i sängen till 12.

- Åt mackor och spenderade eftermiddagen i någon slags dvala framför datorn.

- Åkte buss till jobbet, och fick gratis färdlektyr! Kvinnan framför mig läste nämligen en bok, så jag läste lite över axeln på henne. Hann precis läsa att den där Max Hanssons penis äntligen hade slaknat innan det var dags att kliva av. Synd.

- Jobbade och var viktig. Ja, livsviktig skulle jag nästan vilja hävda.

- Kom hem och såg en fin dokumentär om schacksnillet Bobby Fischer, och en annan dokumentär om Simon & Garfunkel. (Och lite Svampbob Fyrkant.)

Nu sitter jag här och fortsätter mina försök i att leva vampyrliv. Det är lite overkligt det där att ställa väckarklockan på 16:00.

Dagens låt: Bridge Over Troubled Water - Simon & Garfunkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0