Turns out I was a vampire myself.

Jag ska jobba natt i slutet av veckan, och därför ska jag nu försöka vända på dygnet. Jag har köpt 25 påsar te enbart för det här tillfället, och ska kolla på en massa gamla favoritfilmer. Okej, än så länge har jag bara planerat att se Tillsammans (och kanske lite av Batman-serien med Adam West från 1966), men vem vet hur natten kommer att utvecklas? Nu börjar vampyrlivet. På riktigt. Förutom det där med att dricka blod och inte äta vitlök då, det tänker jag att jag klarar mig utan. Men annars, vilken vampyr jag ska vara! Tänker förresten inte sova i kista heller. Men förutom det. VAMPYR!



Man kan väl för fan inte vara så petig.
TROR NI VAMPYRER ÄR PETIGA ELLER?!?

Dagens låt: Devil Town - Daniel Johnston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0