I see today with a newsprint fray, my night is colored headache grey.

Johanna Koljonen har startat ett projekt där hon och någon annan snubbe anordnar fester på klubben Nalen i Stockholm, och det bästa är att de har TV-serie-tema! Förra gången hade de en Twin Peaks fest, som jag tyvärr missade, men den 15:e oktober är det tema Game of Thrones! Och jag är rätt peppad, det gäller bara att tvinga någon att hänga på. Jag tänker mig att jag ska vara Sansa Stark, inte för att hon nödvändigtvis är min fovritkaraktär, utan för att jag har rött hår typ.


Imorgon ska jag åka till Gripsholm med de andra konstvetarna. Tydligen räcker inte en dag till för att gå på slottet, så vi blir bjudna på hotell och hotellfrukost också. Tack Uppsala Universitet.

Dagens låt: Daysleeper - R.E.M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0