The conversating, this place is heaven.

I helgen var jag i Stockholm och hälsade på Maja och Philip. Jag borde ju då egentligen ha pluggat på dagen, så självklart spenderade jag hela dagen med att få till den här frisyren. Men så blev den fin också!


Ungefär fem minuter efter att denna bild togs hade allt blivit betydligt rakare och plattare, trots litervis av hårspray, men ändå...

Vi åt på restaurang, där Philip betsällde råbiff utan att veta att den skulle vara rå, och sedan drack vi kaffe och Baileys, drack vin på tåget tillbaka till Uppsala och spelade Guitar Hero och Singstar hemma hos mig. En trevlig kväll med andra ord.

Och nu pluggar jag för fullt. Skojade bara. Jag dricker mjölk.

Dagens låt: Echoes - The Rapture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0