I'm not the only one who will run with a knife.



Igår var jag och Arvid på Queens of the Stone Age. Vi är bästa teamet på konsert, vår taktik är att hänga i baren så länge som möjligt, när bandet precis ska börja spela trycker vi oss fram bland alla som varit där i tid medan vi ropar: "Jag tror att jag ser dem där framme!" och låtsas att vi letar efter våra kompisar. Efter typ två låtar, är vi framme vid kravallstaketet och kan starta moshpit.

Det var en sjukt svettig konsert, med mycket kroppskontakt, och fet musik såklart. Vi missade backstagepassen med en person, men konstaterade sedan att vi ändå inte ville prata med bandet. Efter "grym spelning, gillar er musik", vad säger man då? Så vi gick hem istället, helt genomblöta av svett, men lyckliga. Nu taggar jag inför Foo Fighters den 22:a juni!

Dagens låt: Regular John - Queens Of The Stone Age


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0