Don't sit down 'cause I've moved your chair.

Dagen började så bra. Skickade in min uppsats för feedback igår kväll, så i väntan på svar är jag ledig. Hela dagen låg framför mig, jag hade till och med tankar på att cykla ner på stan och köpa duschdraperi och kalender. Detta goda humör raserades när jag skulle bloggsurfa lite, gjorde nämligen misstaget att kolla runt på bak- och inredningsbloggar. Nu är jag helt hjärntvättad av allt rosa, cupcakes, trendriktiga träbokstäver med nytänkande ord som typ "lycka". Blir lite rädd för hemmafrutrenden. Okej att det är kul att baka och fixa fint hemma, men alla dessa människor som verkar göra det på heltid och skriver inlägg om hur mycket de älskar rosa och att deras liv blev helt perfekta sedan de köpte den där nya lampan på loppis, som om de inte vill något mer med livet, skrämmer skiten ur mig. Så nu är jag inte glad längre. Jag är arg.

Dagens låt: Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair - Arctic Monkeys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0