Shake for me girl. I wanna be your backdoor man.

Varje månad gör jag en ny spelningslista, men nu i mars har jag inte gjort någon, istället lyssnar jag på den jag gjorde i maj förra året. Jag har nämligen bestämt att det är vår nu, och då ska man lyssna på Led Zeppelin. Sådetså.

Min spelningslista.
(Kom på att Zeppelin ju tyvärr inte finns på Spotify, men det finns många andra låtar att njuta av)

Om någon förresten funderar över varför jag inte har kommenterat melodifestivalen har det en enkel förklaring - jag såg den nämligen inte. Istället var jag på TV-spelskonsert i universitetshuset, sjukt coolt med en symfoniorkester som framförde musik från min bästa spelserie Final Fantasy. :)

Mitt säkraste vårtecken: Mina fötter luktar fotsvett.

Dagens låt: Whole Lotta Love - Led Zeppelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0