All out of fags and I just can't wait.



Okej att det är bra på att spara på plastpåsar, men någon jävla måtta får det väl fan vara!

Jag kände mig lite less på att halva städskåpet bestod av påsar, så jag rev ur skiten och har nu rensat så att alla får plats i den hållare som påsarna är tänkta att vara i. (Det är förresten den där rosa grejen till vänster...)

För att prata om något annat så kom jag precis hem från skolan, där jag varit på två arkitekturföreläsningar och ett arbetsmaknadsseminarium. Det senare var helt värdelöst, och det enda jag bär med mig är att föreläsaren var hög när hon skrev sin doktorsavhandling och att hon identifierar sig med grävlingar.

Dagens låt: The Bucket - Kings Of Leon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0