Dead bull with the life from the low

Nu har jag ledsnat på att vara sjuk och bestämt mig för att sluta med det, så jag var ut och käkade med lite vänner igår. Mycket trevligt, men det fick mig också att inse att jag är dålig på att vara tjej. När man umgås med tjejkompisar man sällan träffar och samtalsämnena förändras, och jargongen blir annorlunda blir jag helt stum. Vad säger man när man pratar om förlovningar och bröllopsmässor och utseendet på manliga modeller? Man lägger in ironiska kommentarer och hoppas på att folk iallafall tycker att man är lite rolig, fast det går sällan hem har jag märkt...

Har förresten kommit på varför det är så äckligt med hostmedicin. Läste i innehållsförteckningen att smaksättningsämnena har smak av blodapelsin och pepparmint. HALLÅ?! Alla som någon gång har borstat tänderna precis efter att ha ätit apelsin vet ju att det smakar FAN!

Min nya kärlek! <3



Dagens låt: You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire - Queens Of The Stone Age


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0