All the pink powder won't cover up what we did.

Listan över årets bästa saker fortsätter, idag handlar det om
årets bästa blogginlägg.

Fredrik Backman - Min vän N tar den arga lappen till en helt ny nivå.
Det blev ju någon slags länkstorm på Facebook om det här inlägget i somras, men det är fortfarande lika kul.

Har inte sett en enda länk till det här på facebook, men jag skrattade så jag grät när jag läste det. Själva essensen är väl att det är ungefär lika poänglöst att kommentera inlägg som att skriva anonyma kärleksbrev, och någonstans där går det snett.

Hej Sonja - Nya Hitler.
Ett videoinlägg om hur Sonja ska rentvå namnet Hitler.

Rubriken talar ju liksom för sig själv. Tobias får ett gratis-sample och bestämmer sig för att recensera produkten i hopp om att i fortsättningen få flera gratisprylar.

Karins konstgrepp - Veckans horoskop.
Nu är det ju inte den veckan längre, men jag har en känsla av att det funkar året om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0