You went where the horses cry. You've never taken that way with me before.

Det finns verkligen ingen som är lika bra som mig på att vara ledig. Eller som uppskattar det lika mycket. Idag har jag hunnit med att läsa tidningen, lösa både korsordet och sudokun, spela Uncharted 2 och Final Fantasy XIII, kolla på Entourage, åka hem till mamma och pappa och äta kantarellsoppa och njuta av att det känns som att det är höst nu! Nu ställer jag klockan på 04:30 igen... >.< Men snart har jag mitt vanliga liv tillbaka!

Btw. Har hört rätt mycket om det här "twitter", så jag skaffade det idag. Vill någon följa mig där (Snälla, gör det! Mina enda followers än så länge är någon porrskådis och någon typ av konstförfalskare som vill sälja tavlor.) så hittar ni mig här.

Dagens låt: Bigger Than Us - White Lies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0