My feet are running like the wind.

Har haft en sjukt effektiv dag, har handlat mat och födelsedagspresent åt min bror, städat (mycket), tvättat - och dessutom hann jag ändå slappa lite på morgonen och lyssna på Morgonpasset. <3 Nu på kvällen kändes det som om det var dags att hålla sig lite a jour (någon gång ska man ju använda det uttrycket också), så nu har jag kollat Twitter och Breaking News i en timme. Känner mig sjukt med. Vet till exempel att det har varit någon slags jordbävning i USA och att Martin Luther King har fått en minnesstaty i DC, som konstigt nog är vit. Nu ska jag gå och lägga mig innan jag typ spricker av duktighet.

Dagens låt: Ritual Union - Little Dragon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0