With your feet in the air and your head on the ground

Hmpf. I fredags, när jag skulle dö i en slö hög, möttes jag av min värsta mardröm när jag slog på TV:n. Det var det här nya programmet Blackout, där folk i ett kolsvart rum sitter i baljor och ska gissa vad de badar med. Självklart häller de precis i ålar i baljorna just i den sekund jag slog på TV:n, och så blev min slöa myskväll helt plötsligt inte så mysig längre... >.<

Nu har helgen blivit helt okej iallafall, min bror och jag var och såg Sucker-Punch igår, rätt skum film med en halvtaskig handling, men det var snygga actionscener och bra musik som räddade upp det mesta. Nu ska vi spela TV-spel och beställa pizza.

Dagens låt: Where Is My Mind - Yoav & Emily Browning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0