Behind skies of fortune, each has gentle rain.

Jag kan inte fatta att vissa tycker att det är tråkigt när folk berättar om sina drömmar, jag älskar att skratta åt folks skruvade drömmar, och inte minst mina egna. Igår natt drömde jag till exempel en rätt actionspäckad dröm om att jag infiltrerade den ryska ambassaden, där jag flög glidflyg längs en lång, kontorsfylld korridor medan folk försökte skjuta ner mig. "Jag behöver ett vapen!" tänkte jag, och landade och plockade upp en sax och en braständare. När en kille med pistol kom gående mot mig gick jag till anfall med min sax och började klippa honom i axeln. Förutom att han utbrast i några vrål av smärta var detta ganksa ineffektivt, varpå jag tog braständaren och eldade lite i hans ansikte. Då släppte han iallafall pistolen och satte händerna för ansiktet, så jag grabbade tag i pistolen och sköt honom. Istället för ett skott fick han bara en svart vätska i ansiktet. Han hade alltså hotat mig med en vattenpistol, som jag nu dessutom hade lagt beslag på, men ändå utgjorde han tydligen fortfarande en fara för mitt liv. Lyckligtvis upptäckte jag en hög med sprutor på hans skrivbord som jag tog upp och stack honom med. Nu började det äntligen hända något, för han började skrika: "MIN FORSKNING!!!" och vred sig av smärta. Tydligen var allt bedövningsmedel i hela världen slut (?), och denne man höll på att ta fram ett nytt. När hans ansikte började fräta efter att jag sprutat ut innehållet ur en av sprutorna på honom, fattade jag att hans bedövningsmedel kanske inte var så lyckat... Och sen dog han.

Dagens låt: Ten Years Gone - Led Zeppelin


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den här drömmen va jätterolig! ;D

2011-04-04 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0