When the sun is perched at it's highest peek

Jag skriver uppsats den här veckan (om skulpturer i det antika Grekland) och upphörs aldrig att förvånas över hur mycket annat som helt plötsligt känns väldigt viktigt, mycket viktigare än att skriva. Idag har jag till exempel helt allvarligt suttit och tänkt att 'det är ju synd ändå att sitta inne vid datorn en såhär fin dag, man kanske skulle gå ut?'. Som om jag någonsin skulle få för mig en sån sak om jag hade varit helt ledig?

Nu har jag iallafall skrivit i fem minuter, så jag förtjänar en paus på en halvtimme. Eller kanske ännu längre?

Dagens låt: Meet Me On The Equinox - Death Cab for Cutie

Förresten, hur kär är man inte i Jay Smith i Idol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0