I wanna wear the skin of a magazine baby.



Imorgon ska jag gå på premiären av Harry Potter and the Deathly Hallows del 1. Och ja, jag är en tönt. Dessutom är min tenta inlämnad, och jag börjar äntligen bli frisk, så nu firar jag med att kolla på Chuck.

Har förresten kommit på en skrämmande sak. Jag har en tvångstanke om att alltid ha volymen på jämna nummer, när det gäller TV:n, Mp3-spelaren, bilstereon, alltid! Det kan skapa lite problem när man är hemma hos någon annan och volymen hamnar på ett ojämt nummer, för då måste jag alltid be dem höja eller sänka ett snäpp till. Iallafall, den skrämmande tanken som nu har slagit mig är att när jag slår på en TV vet jag ju inte vilken siffra volymen ligger på. Jag måste alltså börja med att alltid kolla ljudnivån om någon annan kan ha använt TV:n före mig. Fan vad jobbigt.

Dagens låt: Trash Flavored Trash - Blood Brothers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0