Unbending never ending tablets of time

Ja, det här var ju ett tag sedan... Har de senaste veckorna kännt mig lite motiverad till att blogga igen, och nu väljer jag att göra det här (istället för här). Hallelujah! Det dryga året som har gått har jag mestadels ägnat åt att bemästra konsten att plugga så lite som möjligt utan att faila. Måste säga att jag har lyckats ganska bra faktiskt! Dessutom har jag tagit mitt pick och pack och förflyttat mig 100 meter närmre Uppsala City, numera bor jag och min äldsta vän Fia på Väktargatan. I våran 3:a bor även Lasse och Rexterminator, två små korkade varelser som vi kämpar för att träna upp till kampmarsvin. Än har vi en bit kvar att gå...

För att skifta fokus till något mer aktuellt så är det ju Eurovision Song Contest ikväll, ett litet guilty-pleasure nöje of mine. Saknar Estland, men resten av mina favoriter är iallafall med och tävlar ikväll: Turkiet, Israel, Belgien och Cypern. Bosnien & Herzegovina är årets besvikelse för mig, mitt absoluta favoritland i ESC är inte alls bra! Men det kommer iallafall vara värt att titta - bara en sån sak som att det här bidraget är med och tävlar:



Kommer garanterat att vrida mig av skratt i soffan ikväll när Robert Wells kompar dessa tondöva vitryssar! XD De och Storbritannien är helt klart sämst i år! ^^ För att avsluta sätter jag mina låtsaspengar på Tyskland ikväll!

Dagens låt: Feel Flows - The Beach Boys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0