I'm packing my bags for the Misty Mountains

Ja, så här med facit i hand så kan man ju bara konstatera att jag har fått lite mer låtsaspengar i fickan, Tyskland vann ju! Synd bara att jag inte satasade lite riktiga pnegar, hade ju suttit fint i min snåla sommarkassa...

Idag skrevs iallafall sista tentan för terminen, klar med Engelska A! :D Så nu ska jag ta igen nattens förlorade sömn, det är svårt att sova med marsvin som hoppar i kartonghus precis utanför dörren. Rexterminator hade ryck och fick därför den minsta gurkbiten av mig som hämnd... Sen blir det en fruktansvärt slapp sommar (som självklart kommer inehålla Hultsfred)!

Dagens låt: Misty Mountain Hop - Led Zeppelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0