All I can do is try to poison the seed

I skrivande stund skulle jag egentligen precis ha kommit hem från jobbet, men på grund av en stukad fot har jag istället tillbringat dagen med att koda om bloggen lite. Det har väl gått sådär. Har dessutom spelat ut Age of Empires III, nostalgi på hög nivå! Nu har jag bara tråkigt.

Peppar lite inför Hultsfred (som faktiskt är väldigt snart!) med att lyssna på Johnossis nya skiva. Försöker att inte vara alltför bitter över att Wolfmother ställt in sin spelning. 1000 spänn på att Andrew Stockdales "illness" är drogrelaterat och att han ligger på rehab. Återigen bettar jag bara låtsaspengar, ifall någon skulle få för sig att kräva 1000 spänn av mig om jag har fel. Men om jag har rätt tar jag gärna emot lite cash!

Dagens låt: Dead End - Johnossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0