The son and heir of a shyness that is criminally vulgar

När man inte har något bättre för sig en fredagkväll händer det väl att man fördriver tiden med sånt man egentligen skäms lite över - att se på Idol. Därför måste jag säga att jag hatar Jay Smith för att han faktiskt fick mig att följa årets upplaga likt en fjortonåring. Pinsamt! Man önskar ju att man hade kunnat upptäcka honom på något annat sätt än i ett barnprogram, så att man slapp skämmas över att säga att han har en av de bästa rösterna jag någonsin har hört!

För övrigt är det Glühweinfest imorgon, och då ska det banne mig drickas glögg! Och glühwein såklart.

Dagens låt: How Soon Is Now? - The Smiths


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0