I want you to know ... I want to grow up to be a debaser!

Åh vad arg jag blir på Spotify ibland! Förra veckan läste jag i en blogg om att någon lyssnade på en låt med Eminem, jag gick in och lyssnade på låten i ca. 30 sekunder bara för att veta vilken låt det handlade om, och nu hävdar Spotify att Eminem är en av mina Top Artists! Jag ska exemplevis ha lyssnat på Eminem fler gånger än jag lyssnat på Pixies, vilket verkligen inte stämmer, för de lyssnade jag på en hel kväll häromdagen. Irriterande! Men nu vet ni det, så slipper jag skämmas över min så kallade statistik.

På tal om statistik har jag gjort en spelningslista som summerar året 2010, baserat på min Last FM statistik. Enjoy!

Ni märker att jag gör allt utom att skriva på min tenta va?

Dagens låt: Debaser - Pixies
(Som jag faktiskt lyssnat på!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0