We be near heaven at a quarter to eleven!

Shit vilken jävla vecka! Och värre blir det... :S Hade hört att första terminen på lärarprogrammet skulle vara rätt slapp, IN MY ASS!!! Har haft föreläsningar mellan 08:15 och 17:00 varje dag samtidigt som jag skulle hinna med att läsa en bok på 200 sidor, inte så mycket kanske, men när man inte får någon tid att läsa så suger det rätt hårt! Har ju dessutom hållt på att flytta i samma veva vilket inte riktigt har minskat på stressen... Så imorgon är det berättandeexamination, ska berätta i 5 minuter utan manus om något med hjälp av boken som jag skulle ha läst (har bara hunnit 120 sidor än så länge...). Är konstigt nog inte så stressad och nervös som jag borde vara, tror inte att jag orkar bry mig om det längre. Men det kommer nog att gå rätt bra! Sen på torsdag är det dags för nästa grej, ännu en bok ska läsas varpå vi ska ha samtalsexamination. Veckan efter är det VFU (praktik) så då kastas vi ut i skolan och förväntas hålla en lektion! Jag tror jag dör...

Fick hit möbler igår iallafall så nu är det, även om det inte är klart än, rätt mysigt här på Kantorsgatan! Det känns bra att äntligen ha fått internet också. Sitter just nu vid mitt nyköpta bord och försöker göra någon slags nytta men är aningen för bakis för att kunna koncentrera mig... Var hos Maja igår på middag och krök. Det blev lite mer av det senare än vi riktigt tänkt tror jag, hade iallafall kul! :D Vaknade upp i morse och hade min livs första craving efter pizza, det var man ju tvungen att ta vara på så det blev lite bakispizza på Lacullus. Nej, nu ska jag fan göra den här jävla uppgiften!!!

Dagens låt: If You Got The Money - Jamie T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0