I hit the city!

Sitter och klunkar lite mjölk framför datorn och avnjuter min sista dag som Alundabo! (förhoppningsvis, kan ju inte garantera att man aldrig kommer tillbaka...) Ska snart ta bussen in till Uppsala och hämta ut nycklarna, sedan blir det föreläsning för hela slanten innan det är dags att göra sig hemmastadd på Kantorsgatan. Ska bli kul tror jag. Universitetslivet har hittils mest bestått av fest och sjukt tråkiga föreläsningar, men vi är ju än så länge bara på introduktionsstadiet så det kanske blir bättre när vi börjar gå in på the deep stuff. Värst var gårdagen då vi satt i Universitetshusets aula (typ kungliga operan liknande lokal med feta kristallkronor och takmålningar) på stört obekväma bänkar i 4 timmar, jag ritade mest i mitt block. Något som däremot är riktigt härligt är att Sofie är hemma igen! :D Har saknat min bästa telefonkompis!

Dagens låt: Hit The City - Mark Lanegan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0