Another jolly face in the choir...



Har precis kommit hem från reccegasquen på Snerikes, känner mig rätt nöjd med kvällen trots att mitt humör inte riktigt var på topp, har varit jävligt förkyld hela veckan och är väl inte riktigt frisk än... Mycket skålande och bitande i sångböcker blev det ju iallafall! (Och på många andra ställen!) Avslutade min VFU (praktik) idag, känns jävligt skönt även om det har varit en rolig vecka! :) Hamnade i en jättefin klass med massa söta 8åringar som jag har lekt fröken med.Bodde tillfälligt hos päronen under veckan så jag skulle slippa pendla så just nu njuter jag som fan över att vara tillbaka på Kantorsgatan och få sova i min egen säng! Detta firas självklart med lite schysst musik, godis och kanske en film på det?

Var förresten och såg Inglorious Basterds i söndags, riktigt bra är mitt betyg! Tycker egentligen inte att Brad Pitt är speciellt snygg men satt till min förvåning hela filmen och tyckte att han var grymt het, kom till slut på vad det var: mustaschen! ^^ Har insett den senaste tiden att jag är lite svag för mustascher. Tänk bara Eric Dane... Caleb Followill... Alla de man ser på stan men inte vet vad de heter... Mums! :P

Just nu känns det som om allt står hopplöst stilla. Fatta någon gång!
Må bra igen...!


Dagens
låt: Head To Toe - Kings of Leon

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0