This city desert makes you feel so cold.

Var alltså i Uppsala idag, är ganska nöjd med tanke på att jag kommit hem med det mesta av mina pengar i behåll. Tänker inte gå in på vad jag handlat, dels för att det inte intresserar någon, dels för att det här inte är Blondin Bellas blogg. Kan väl istället meddela att det var en jävligt mysig dag, det kändes som vår och en två timmar lång fika satt inte helt fel! Tog inget hål i örat idag heller, kan inte riktigt säga vad det beror på... ^^ Får ta det någon annan gång.

Vet inte riktigt vad det är men jag känner mig orolig och nervös, som om något jävligt är på väg att hända. Kan vara mensvärk också.

Näe, nu känner jag inte att jag orkar bidra med så mycket mer, och det är väl ingen som gråter över det heller, tror inte att någon läser det här. Det här är bara ett mer accepterat sätt att prata med sig själv på.

Dagens låt: Baker Street - Foo Fighters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0