Won't you break my fall?

Låg kvar i sängen i typ 2 timmar efter att jag hade vaknat i morse, sen när jag klev upp såg jag att mamma och pappa hade skrivit en lapp med massa saker jag skulle göra, helt plötsligt fick min dag ett syfte. Vilket jag antar var deras mening med hela grejen, antar att jag inte får ligga hemma och dega mer för dem! :P Kändes skönt att åka och handla och tanka bilen, till och med jag kan ibland ledsna på att inte göra någonting! ^^ Sen bar det i alla fall i väg till jobbet (jag har gjort mycket idag, jag vet!) också... Har lyssnat en del på Damien Rice så här på kvällskvisten vilket har varit mysigt.

Det känns skönt att jag har fått en sån här riktigt meningslös vecka där jag verkligen inte gör någonting om dagarna. Dels för att jag är en människa i behov av det, och dels för att det har varit skönt att få tänka lite, men kanske mest för att jag nu är så less på alltihopa att jag känner att det ska bli skönt att börja universitetet på torsdag (om en vecka :S) och få något att göra! Nu ska jag sova, godnatt.

I'm mad like a big dog, yeah!

Dagens låt: Me, My Yoke And I - Damien Rice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0