Take me by the hand and tell me you would take me anywhere!


Vad det kändes som om min tur på bostadsfronten vände idag. Har fortfarande inte fått tag på något men har fått 8 erbjudanden, något av dem borde ju leda någostans! I övrigt har dagen tillbringats i soffan framför 7e himlen, inte det bästa programmet kanske, men helt okej tidsfördriv en dag som denna. Det har faktiskt varit en rätt bra dag idag, inte för att det har hänt någonting, för det har det verkligen inte gjort, utan för att jag har känt mig på rätt bra humör. Det var rätt länge sedan faktiskt. Känner dock fortfarande att tiden går för långsamt, samtidigt som jag får panik för att den rinner iväg. Tänker rätt mycket också, men vi ser det som en positiv grej. Kanske. Oj, oj, oj... När blev mitt liv så här och vad hände med mig? När blev min blogg så här kryptisk?

Skriver in mig på nation imorgon istället. Borde svära mindre.

Dagens låt: Take me anywhere - Tegan and Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0