Get of your low, let’s dance like we used to!


White Lies, sommarens bästa upptäckt!

Ja, så var det helt plötsligt augusti... Shit vad sommaren bara har flugit bort! Än är det ju lite tid kvar innan allvaret böjar, börjar jobba på måndag igen efter tre veckors härlig semester (som jag misstänker kan vara betald också...)! Ibland känner jag nästan att jag har det lite för bra. :P 27:e augusti är inskrivningen och första nollningen på lärarutbildningen, börjar kännas att det är på riktigt nu! :) Man får väl se till att utnyttja de här veckorna som är kvar så gott det går! Får se om jag får mitt studentrum också, tror att jag får svar imorgon... :S

Samtidigt som det här har varit den värsta sommaren i mitt liv så har det ändå varit den bästa. Mycket skit har hänt, har fått många svåra besked och har haft mycket att fundera på, men har ändå gjort så sjukt mycket kul med mina underbara vänner! <3 Hultsfred '09 var verkligen legendary, för att inte tala om Sjöslaget... Kvällarna i Uppsala med gänget på Lingon och allt Geni-spelande i Luthagen har varit jäkligt mysigt det med. Kommer sakna den här sommaren! <3

Är det inte ett rätt dåligt tecken att man börjar summera sommaren redan?

Dagens låt: Unfinished Business - White Lies

Kommentarer
Postat av: Sussilo

Ha, känns som min sommar precis har börjat. Studentrum, nu blir jag nyfiken. Huuur?

Men oh, jag hoppas vi får det askul i höst :)

2009-08-06 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0