Dreaming for something, reaching for something...

Även fast jag inte gick upp tidigt i morse så gick det jävligt tungt. Skulle med bussen in till Upssala vid 11 typ så jag gick väl upp vid kvart i 10 eller något, det roliga var att jag hade tänkt att jag skulle börja vända lite på dygnet och gå upp liiite tidigare så att jag skulle slippa stressa... Tror att jag aldrig snoozat så länge i hela mitt liv. Ville verkligen inte vakna upp till verkligheten, drömde så jävla najs att jag bara ville somna om igen.

Kom iallafall efter mycket om och men iväg och träffade folk, vilket var uppskattat. :) Vi skrev in oss på Snerikes nation och köpte deras reccepaket så nu har man betalat för massa gasquer och andra events och har hela hösen uppbokad! FEST!!! :D Jag hade ju anknytning till Södermanland (hade med mig pappas gamla polisanmälan som bevis! XD) men det hade inte de andra. Vi lyckades självklart nästla oss in ändå... ;) Förutom det faktum att man blev 900 kronor fattigare så kändes det jävligt kul!

Drog förbi en sväng till Majas nya lägenhet på vägen hem också, sjukt fint ju! Inte lite avundsjuk man blev... :P

Dagens låt: Highly Evolved - The Vines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0